Otsikko
Kysyn edelleen täydennystä Metsoloiden häävalssista. Risto Metsola (eli Kim Floor) antoi Karille ja Helenalle vihkiäisten jälkeen lahjaksi äänittämänsä kasetin…

Kysytty

Kysyn edelleen täydennystä Metsoloiden häävalssista. Risto Metsola (eli Kim Floor) antoi Karille ja Helenalle vihkiäisten jälkeen lahjaksi äänittämänsä kasetin, jolla hän itse lauloi ko. häävalssia. Kuka oli tehnyt tämän erittäin kauniin sanoituksen? Oliko se tehty sarjaa varten? Mistä sanoituksen saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jörgen Petersenin Vanha kirjeenkantaja on julkaistu nuottikokoelmassa Dallape : levysäveliä 67. Sitä on saatavissa muutamien kirjastojen kokoelmista (mm. Lahti, Turku). Viitetiedoista päätellen tässä painoksessa kuitenkin on vain melodianuotti ja soinnut, ei sanoja.

Kappaleen sanat voi kuunnella Youtubesta, josta löytyy vuonna 1972 levytetty humppaversio tästä kappaleesta. Jos sarjassa kuitenkin on käytetty muuta kuin alkuperäistä Lasse Liemolan tekstiä, on paras tiedustella sellaista Yleisradiosta: Ylen yhteydenottosivu.