Kysymys littyy vanhaan Enlglish for You -englannin kielen kurssiin. Yritin etsiä Helmet -sivustolta English for You 2 - kirjaan liittyvää luokkahuone CD:tä. …

Kysytty

Kysymys littyy vanhaan Enlglish for You -englannin kielen kurssiin. Yritin etsiä Helmet -sivustolta English for You 2 - kirjaan liittyvää luokkahuone CD:tä. En löytänyt, onko sellainen CD valmistettu aikoinaan? Mistä saisin sen lainattua? Kaikissa muista 1,3 ja 4 kurssista löysin opiskelijan CD:n lisäksi luokkahuoneäänitteen paitsi tuosta 2 kurssisa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä levyä ei selvästikään ole saatavissa mistään. En ole aivan varma onko sitä valmistettu koskaan, sillä edes kaikkien kirjastojen monihaku ei löydä sellaista, ei yhtään ainoaa kappaletta mistään kirjastosta koko Suomessa. Jos sellainen olisi valmistettu, niin sitä luulisi löytyvän edes jostain.

https://monihaku.kirjastot.fi/fi/