Kysymys Helsingin kirjastoille: Pyysin hankkimaan jo muutama kuukausi sitten teoksen "Vesireittejä vastavirtaan : Laukkaset 1500 - 1600 luvuilla / Ari…

Kysytty

Kysymys Helsingin kirjastoille: Pyysin hankkimaan jo muutama kuukausi sitten teoksen "Vesireittejä vastavirtaan : Laukkaset 1500 - 1600 luvuilla / Ari Kolehmainen ja Antti Laukkanen", ja varasin sen heti kun se oli saatavissa. Pääsin sijalle 1/2 jonossa ennen korona-aikaa. Nyt olen kuitenkin pudonnut sijalle 2/5. Miten tämä toimii, valunko koko ajan alaspäin, vaikka alunperin ehdotin teoksen hankintaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tänä päivänä Kolehmaisen ja Laukkasen teos "Vesireittejä vastavirtaan : Laukkaset 1500 -1600 luvuilla" ei vielä ole tullut Helsingin kaupunginkirjastoon lainattavaksi. Tulossa on yksi nide, johon on 5 varausta. Järjestelmävirheitä sattuu toisinaan, ja yritämme selvittää virheet tapauskohtaisesti. Ottakaa yhteys kirjastoon niin voimme tarkistaa varauksista tallentuneet tiedot.