Otsikko
Kysymykseni koskee musiikkia. Koetan jäljittää radiosta ehkä viitisen vuotta sitten kuulemaani englanninkielistä laulua. Veikkaan, että kanava oli Radio Suomi…

Kysytty

Hei. Kysymykseni koskee musiikkia. Koetan jäljittää radiosta ehkä viitisen vuotta sitten kuulemaani englanninkielistä laulua. Veikkaan, että kanava oli Radio Suomi juuri ennen klo 17 uutisia. Laulaja oli muistaakseni nainen, kantrityyppinen sävelmä. Nimi oli kai "jotakin High", koska laulussa puhuttiin pienen paikkakunnan high schoolista. Laulaja oli eronnut nainen, jonka tytär kävi kyseistä koulua, ja tyttöä arvosteltiin koska äidillä oli meikkiä ja liian lyhyt hame. Nainen kuitenkin ruoti yksilö yksilöltä häntä arvostelleen tekopyhän koulun johtokunnan. Mm. rehtori oli pyytänyt häntä 15 kertaa treffeille ja johtava nainen oli juoppo. Siis kyseessä oli amerikkalainen koulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaan seuraava kappale: Harper Valley P.T.A., alkuperäisenä esittäjänä Jeanne C. Riley.

Sanat esim. sueraalalla verkkosivulla:
http://www.oldielyrics.com/lyrics/jeannie_c_riley/harper_valley_p_t_a.h…