Kysymykseni koskee kirjaston erästä teosta, nimeltään Alkoholiriippuvuus, vuoden 2015 painos, julkaisija Duodecim. Miltä sivulta alkaa ensimmäinen iso luku…

Kysytty

Hei!
Kysymykseni koskee kirjaston erästä teosta, nimeltään Alkoholiriippuvuus, vuoden 2015 painos, julkaisija Duodecim. Miltä sivulta alkaa ensimmäinen iso luku Alkoholin ongelmakäyttö, joka päättyy sivulle 16? Luultavasti joko 7 tai 8, mutta kumpikohan on. Tarvitsen tiedon lähdeluetteloon ja olen ulkomailla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luku alkaa sivulta 7. Kirjaa ei ole nyt paikalla kirjastossa, mutta linkki kirjan sisällysluetteloon löytyy Duodecimin verkkokaupan sivuilta: https://verkkokauppa.duodecim.fi/6504.html .