Kysymykseni koskee kausikorttia pk-35 peleihin. Miten ja milloin korttia voi lainata, jos halausin mennä katsomaan 8.8 peliä? Löytyykö kausikortti jokaisesta…

Kysytty

Hei,

Kysymykseni koskee kausikorttia pk-35 peleihin.

Miten ja milloin korttia voi lainata, jos halausin mennä katsomaan 8.8 peliä?

Löytyykö kausikortti jokaisesta kirjastosta vai pitääkö kausikorttia metsästää siitä kirjastosta, jossa se on mahdollisesti juuri sillä hetkellä?

Voinko kausikortin hakea esim. yhtä viikkoa aikaisemmin, kuin peli on eli jo 1.8.2022?

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kiviston_kirjasto/Jut…

Ystävällisin terveisin,
A.E.

Vastaus

Vastattu

Voit tarkastaa kausikorttien tilanteen helmet.fi -verkkokirjastosta hakusanalla "Kausikortti PK-35 Vantaa".

Kausikortteja on lainattavissa kaikissa Vantaan kirjastoissa pl. Pähkinärinne, Hakunila ja kirjastoauto.

Kausikorttien laina-aika on viikko, joten kortti on mahdollista hakea n. viikko ennen peliä. Eräpäiväksi tulee pelin jälkeinen ensimmäinen arkipäivä. Kausikortti pitää palauttaa siihen kirjastoon, josta se on lainattu.