Kysymykseni ei koske oikeastaan kirjallisuutta vaan musiikkia ja sen harrastamismahdollisuutta. Tiedän, että ainakin joissain kaupungeissa on…

Kysytty

Kysymykseni ei koske oikeastaan kirjallisuutta vaan musiikkia ja sen harrastamismahdollisuutta. Tiedän, että ainakin joissain kaupungeissa on kaupunginkirjastoissa "pianohuoneita", joita voi varata soittoharjoitteluun. Onko Helsingin kaupunginkirjastoissa tuollaista mahdollisuutta? Jos, niin missä? Maksaako mitään? Täytyykö olla kyseiseen kirjastoon kortti/ Helsingin kaupungin asukas?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjaston musiikkiosastolla on sähköpiano asiakkaiden käytettävissä. Kirjastokortti täytyy olla, ja sen voivat saada muutkin kuin vain pääkaupunkiseudun asukkaat. Sähköpianon käyttö on ilmaista. Lisätietoja ja ajanvaraus puh. 310 85725.