Kysyisin TET, eli ns. työelämään tutustuminen-paikoista . Ajattelin tulla Kontulan kirjastoon TET - ajaksi, joka on siis 5 päivää. Eli onko teillä ollenkaan…

Kysytty

Hei!
Kysyisin TET, eli ns. työelämään tutustuminen-paikoista . Ajattelin tulla Kontulan kirjastoon TET - ajaksi, joka on siis 5 päivää. Eli onko teillä ollenkaan sellaista tapaa ottaa TETiläisiä, ja jos on, niin onko vielä paikkoja jäljellä?

Jos ette osaa vastata kysymykseen, niin osaisitteko neuvoa mistä/keneltä kysyä asiaa?

T: TET - paikan hakija

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työelämään tutustumista varten on luotu TET-tori, jonka kautta voi tutustua työpaikkoihin, joihin haluaisi. Mihin kirjastoon haluaakin töihin, niin kannattaa ottaa suoraan yhteyttä kyseiseen kirjastoon, esim. Kontulan kirjaston puh. numero on 09-31085094.

http://peda.net/veraja/tori/pks