Kysyisin smurffien kappaleista. Minkä nimisellä levyllä on kappale nimeltään Smurffit on taas täällä Nörttismurffi Jos oikein teet Pattismurffi Smurffitietä…

Kysytty

Kysyisin smurffien kappaleista. Minkä nimisellä levyllä on kappale nimeltään
Smurffit on taas täällä
Nörttismurffi
Jos oikein teet
Pattismurffi
Smurffitietä pitkin
Länkkärismurffi
Smurffit järkkää
kaikki smurffaan
kesäolo
smurffikuu
satasen aidat
sä mukana oot
pähkäskaba ja
beibismurffi mä hain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Smurffit: Tanssihitit CD:ltä löytyvät: Smurffit on taas täällä, Nörttismurffi, Jos oikein teet, Pattismurffi, Smurffitietä pitkin, Länkkärismurffi, Smurffit järkkää ja beibismurffi mä hain. Smurffit: Kesähitit CD:Ltä löytyvät: kaikki smurffaan, kesäolo, smurffikuu, satasen aidat, ja sä mukana oot ja pöhkäskaba.