Kysyisin sellaista ett onko kirja nimeltä: minä zlatan ibrahimovic, tulossa kirjastoon suomenkielisenä. Jos niin milloin?

Kysytty

hei!

kysyisin sellaista ett onko kirja nimeltä: minä zlatan ibrahimovic, tulossa kirjastoon suomenkielisenä. Jos niin milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ollut kirjastojen valintalistalla tammikuussa ja sitä on tilattu useimpiin pääkaupunkiseudun kirjastoista. Ruotsiksi kirja on jo tullut ja siitä on tällä hetkellä 23 varausta. Kirjastoon saapuvat kirjat käsitellään ennen jakamista kirjaston Hankintaosastolla ja oletan niiden olevan sieltä piakkoin jaossa eri kirjastoihin.

http://www.lib.hel.fi/page/E686FA5E-4C5C-4D5C-B737-799D2DCB857D.aspx

2 ääntä

Kommentit

Voisiko tarkan päivän saada? Aivan ympäripyöreä vastaus. Kirjaa kysyttiin juuri suomeksi, ei ruotsillä väliä.