Kysyisin ruotsalaisesta Barbados yhtyeestä jossa lauloi magnus carsson. Tämä kappale erityisesti kiinnostaa mitä se tarkoittaa suomeksi Världen utanför? Entä…

Kysytty

Hei!
Kysyisin ruotsalaisesta Barbados yhtyeestä jossa lauloi magnus carsson.
Tämä kappale erityisesti kiinnostaa mitä se tarkoittaa suomeksi Världen utanför?
Entä mitä palkintoja yhtye on voittanut?
minkä ikäinen magnus carsson on?
mitä levyjä häneltä on ilmestynyt?
löytyykö häneltä nettisivuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Magnus Carlsson, joka laulaa yhtyeessä Barbados, on syntynyt 24.6. 1974.
Barbadoksen kanssa Magnus Carlsson on levyttänyt seuraavat levyt:
1994: Barbados
1997: The Lion Sleeps Tonight
1998: Nu kommer flickorna
1999: Belinda
1999: Rosalita
2000: Kom hem
2000: When the Summer is Gone
2002: Världen utanför

Hän on levyttänyt myös soololevyjä:
2007: Live forever - The album
2007: Live forever - The album Bonus edition, only web release
2007: Live forever - The album Deluxe edition, only web release
2006: Spår i snön
2006: Magnus Carlsson
2001: En ny jul
Singesooloja:
2008: "Crazy Summer Nights" (4 in Swedish charts)
2007: "Waves of love" (18th in Swedish charts)
2007: "Live forever" (3rd in Swedish charts)
2006: "Wrap myself in paper" (2nd in Swedish charts)
2006: "Mellan vitt och svart" (2nd in Swedish charts)
2006: "Lev livet!" (1st in Swedish charts)
2002: "Finns det mirakel"
2001: "Mitt vinterland"

Magnus Carlssonin verkkosivut:
http://www.magnusonline.se/

Barbadoksellakin on omat verkkosivut:
http://www.barbados.se/
Sieltä voi ladata lehdistötiedotteen, josta selviää, että Barbados on julkaissut 11 pitkäsoittolevyä, parikymmentä singleä ja yhden videon. He ovat voittaneet kolme grammis-palkintoa ja saaneet 12 kultalevyä ja kolme platinalevyä. Yhtye on kaksi kertaa tullut toiseksi Melodifestivalenissa, vuosina 2000 ja 2001.

Lisää tietoa löytyy mm.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Barbados_%28musikgrupp%29

Mitä tulee kappaleeseen Världen utanför: perinteisesti, romanttisesti ja viattomasti ymmärrettyinä sen sanat ilmaisevat nuorta maailmantuskaa, johon helpotusta tuo rakastetun löytyminen, jonka kanssa yhdessä voi olla omassa, paremman tuntuisessa maailmassa.