Kysyisin rullaluistelusta. Jos haluaa aloittaa rullaluistelun pitääkö käydä ensin rullaluistelu kurssilla? Mitä rullaluistimet maksavat? Entä suojat esim,,…

Kysytty

Kysyisin rullaluistelusta.

Jos haluaa aloittaa rullaluistelun pitääkö käydä ensin rullaluistelu kurssilla?
Mitä rullaluistimet maksavat?
Entä suojat esim,, polvi, käsi ja kypärä?
Onko rullaluistelussa mitään ikää milloin pitää aloittaa rullaluistelu vai voiko sen aloittaa minkä ikäisenä haluaa?
Löytyykö kirjastoista esim, itäkeskus, malmi, puistola tai tikkurila kirjoja rullaluistelusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-järjestelmästä löytyy paljon kirjoja rullaluistelusta.
www.helmet.fi. Aloitusikärajaa ei ole; myös lapset harrastavat sitä.
Urheiluliikkeistä löytyy hyvät valikoimat rullaluistelutarvikkeita
kaikissa hintaluokissa.

Kurssejakin järjestetään.Kannattaa kysyä rullaluisteluseuroilta.