Kysyisin onko seuraavia kirjoja käännetty Ruotsiksi ja saatavilla Vaasan kaupunginkirjastosta Tamminen; Teamwork Isaacs; Dialogi ja yhdessä ajattelemisen taito…

Kysytty

Hei,

Kysyisin onko seuraavia kirjoja käännetty Ruotsiksi ja saatavilla Vaasan kaupunginkirjastosta

Tamminen; Teamwork
Isaacs; Dialogi ja yhdessä ajattelemisen taito
Katzenbach & Smith; Tiimit ja tuloksekas yritys
Riley; The Winner Within
Jackson; Sacred Hoops
Lipman-Blumen& Leavitt; Kuumat ryhmät tuloksen tekijänä

Katzenbach; Peak Performance Aligning the Hearts and Minds of our employees
Katzenbach; Real Change Leaders
Kruger; Tiimin Vetäminen
Skyttä; Tiimiytys ja sen läpivienti – Matkalla kohti matalampia
organisaatioita

Malik; Toimiva johtaminen käytännössä
Aaltonen, Pajunen & Tuominen; Syty ja sytytä – Valmentavan johtamisen
filosofia
Åhman; Menestyvä johtaminen
Kotter; Muutos vaatii johtajuutta
Nair; Johtamisen suuri haaste
Kouzes & Posner; The Leadership Challenge

Kiitos vastauksestasi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tammisen, Katzenbachin, Rileyn, Jacksonin, Lipman-Blumenin, Krugerin, Skytän, Malikin, Aaltosen, Åhmanin ja Nairin kirjaa ei ole ruotsinnettu. Isaacsin kirja on ja se on nimeltään Dialogen och konsten att tänka tillsammans, kirja on Vaasassa ja lainattavissa. Kotterin teos on käännetty ja se on nimeltään Leda förändring. Meillä ei ole tätä kirjaa saatavilla mutta voit kysellä sitä kaukolainaksi Porvoon kirjastosta. Kouzesin kirja on käännetty ja se on nimeltään Ledarskapets utmaning. Meillä ei ole tätä kirjaa mutta voit kysellä sitä kaukolainaksi Tammisaaren kirjastosta. Tarkistin kirjojen mahdollisia käännöksiä myös Libriksestä, joka on Ruotsin yliopistojen, erikoiskirjastojen ja yleisten kirjastojen kirjastotietokanta.