Kysyisin, onko mitän estettä siihen, että itse luen vanhan NTK:n kirjan nauhalle ja teetän siitä Mediamajassa CD -levyn, jota voisi kuunnella esim. perheen…

Kysytty

Kysyisin, onko mitän estettä siihen, että itse luen vanhan NTK:n kirjan nauhalle ja teetän siitä Mediamajassa CD -levyn, jota voisi kuunnella esim. perheen automatkoilla tai kotioloissa. Levy sisältö siirrettäsiin kotikoneelta muistitikulla cd-levyksi.
Ei siis Myyntiin eikä levitettäväksi,!
Minulla on tyhjiä cd -levyjä ja kirjaston palvelu on maksuton. Omasta tarinastani minulla on levy ynnä kaksi kopiota.. joita perheen kesken kuunneltu.
Tämä kysymykseni liittyy suomalaisen kirjailijan kirjaan, joka painettu 1959, ISBN -numeroa ei ole.

Vastaus

Vastattu

Kirjan voi lukea ja äänittää yksityiseen käyttöön. Mediamajassa on monipuoliset palvelut, mutta teknisten asioiden sujuvuuden (esimerkiksi millainen nauha on kyseessä) ja ajanvarauksen takia kannattaa olla yhteydessä suoraan Mediamajaan. Yhteystiedot löytyvät täältä:
kyyti.finna.fi/Content/tilat-kouvola