Kysyisin lukusalilainaa ko. kirjaan, Naistentaudit ja synnytykset / toimittajat: Olavi Ylikorkala, Antti Kauppila ; [kirjoittajat: Leena Anttila . et al.] ; …

Kysytty

Hei, kysyisin lukusalilainaa ko. kirjaan,
Naistentaudit ja synnytykset / toimittajat: Olavi Ylikorkala, Antti Kauppila ; [kirjoittajat: Leena Anttila . et al.] ; [piirrokset Helena Schmidt]

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisen kirjan uusin painos (4. uudistettu painos, v. 2004) on lukusalissa luettavana Tikkurilan kirjastossa Vantaalla. Kaikki kotiin lainattavat kappaleet ovat tällä hetkellä lainassa. Jos sinulle käy 3. painos (v. 2001), niin sitä on saatavana muutamassa kirjastossa tällä hetkellä. Kirjojen saatavuuden näet Helmet-tietokannasta www.helmet.fi .