Otsikko
Kysyisin löytyykö Suomen kirjastoista intialaisia filmejä, mielellään dvd mutta myös vhs käy. Pitäisi olla bollywood meininkiä, väriä ja musiikkia, mutta ei…

Kysytty

Kysyisin löytyykö Suomen kirjastoista intialaisia filmejä, mielellään dvd mutta myös vhs käy. Pitäisi olla bollywood meininkiä, väriä ja musiikkia, mutta ei kuitenkaan pelkkää viihdettä vaan myös draamallisesti vahva. Voisitteko suositella jotain tai ainakin kertoa mitä ja mistä saa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on jonkin verran intialaisia bollywood-tyyppisiä elokuvia. Voit pyytää niitä kaukolainaksi lähikirjastosi kautta. Tässä muutamia (DVD-muodossa):
- Hilpeys ja ennakkoluulo
- Lagaan – olipa kerran Intiassa
- Monsoon wedding
- Eläintarhakytät Intiassa

Kirjastojen elokuvia (ja muutakin aineistoa) voi hakea Frank-monihaun (http://monihaku.kirjastot.fi/) kautta. Kannattaa käyttää maakuntakirjastot-hakua.

0 ääntä

Kommentit

This is craytsl clear. Thanks for taking the time!