Kysyisin kuka on kirjoittanut ja missä lehdessä (myös lehden nro) on Gösta Sundqvistista haastattelu otsikolla MR. DYNAMON TIKAPUUT TAIVAASEEN. Itse veikkaan…

Kysytty

Kysyisin kuka on kirjoittanut ja missä lehdessä (myös lehden nro) on Gösta Sundqvistista haastattelu otsikolla MR. DYNAMON TIKAPUUT TAIVAASEEN. Itse veikkaan että se olisi 1991 vuoden soundissa mutta en ole varma ja multa puuttuu muut tiedot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi artikkelia ei löydy 1991 vuoden Soundi-lehdistä. Löytyy kyllä tällainen:
Juntunen, Juho: Torin laidalla posetiivi ja vanha mies, joka syöttää pulua vaimolleen : Gösta Sundqvist, ajatuslautturi, Sound 1991 (vol. 17) : n:o 7, s. 90-94. Aleksi-tietokannasta ei löytynyt kysymääsi artikkelia, vaikka Soundi-lehti on sinne indeksoitu. Muita Sundqvistista tehtyjä artikkeleita eri lehdistä eri vuosilta löytyi tämän lisäksi 6 kpl.