Kysyin teiltä suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakkaaksi liittymisestä mm..syntymäaika kohdasta aiemmin , voisitko vielä tarkentaa, mikä on alasvetovalikko ja…

Kysytty

Hei!
Kysyin teiltä suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakkaaksi liittymisestä mm..syntymäaika kohdasta aiemmin , voisitko vielä tarkentaa, mikä on alasvetovalikko ja mistä sen löytää suomalaisen kirjakaupan sivuilta, kun en löydä sitä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vetovalikko tai pudotusvalikko ovat avattavia valikoita. Valikko avautuu, kun klikkaa valikon oikeassa reunassa olevaa mustaa kolmiota.

Avatusta valikosta valitaan tarvittava tieto kohdistamalla hiiren nuoli kyseiseen kohtaan ja klikkaamalla hiiren vasempaa painiketta. Tällöin valittu tieto siirtyy tyhjään ruutuun, joka on kolmion vasemalla puolella.

Suomalaisen kirjakaupan rekisteröitymislomakkeessa on syntymäajan vieressä kolme pudotusvalikkoa. Ensimmäisestä avautuvat luvut ykkösestä kolmeenkymmeneenyhteen, ja niistä valitaan oma syntymäpäivä yllä kuvatulla tavalla. Seuraava pudotusvalikko käsittää luvut yhdestä kahteentoista. Niistä valitaan oma syntymäkuukausi. Viimeisessä pudotusvalikossa ovat vuosiluvut, joista valitaan oma syntymävuosi.