Kysyin tätä jo aiemmin mutta yritys oli jo lopettanut. Eli kysyin, miksi vankkuri-kauppa-autot eivät ikinä lähde varikolta. PS: Autossa on uudet teippaukset.

Kysytty

Kysyin tätä jo aiemmin mutta yritys oli jo lopettanut. Eli kysyin, miksi vankkuri-kauppa-autot eivät ikinä lähde varikolta. PS: Autossa on uudet teippaukset.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vankkuri-kauppa-autot viime vuodet omistanut yritys ei tosiaan ole enää toiminnassa, eivätkä nämä kauppa-autot enää kierrä. Autojen omistajasta ei ole tietoa, joten asiaa ei voitu selvittää.