Kyselisin kaasukromatografia ja tislausta(tislauskolonni,binääritislaus,orgaanisten nesteiden erotus) käsittelevää kirjallisuutta(laboratorio/kemia…

Kysytty

Kyselisin kaasukromatografia ja tislausta(tislauskolonni,binääritislaus,orgaanisten nesteiden erotus) käsittelevää kirjallisuutta(laboratorio/kemia/kemiantekniikka/tekniikka) suomen ja englanninkielellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta, Lindasta löytyy kirjallisuutta antamillanne hakusanoilla:mm. kaasukromatografia, binääritislaus, tislauskolonni.

http://linda.linneanet.fi/

Esim.:
Hiltunen, Raimo: Kaasukromatografia (1983)
Saari, Leena: Kaasukromatografian detektoreista (1986)
Malmberg, Anneli: Kaasukromatografian käyttö polymeerien tutkimuksessa (1994)
Sippola, Erkki: Kaksivaiheinen kaasukromatografia (1989)
Pekkarinen, Martti et al.: Binääritislauksen reaalipohjien piirto-ohjelma (1977)
Väisälä, Timo: Binääritislauksen digitaalisäädön tutkiminen (1976)
Kivelä, Marko: Tislauskolonnin mallintaminen ja käyttöliittymän kehittäminen avoimessa automaatiojärjestelmässä (1996)
Pitkäniemi, Veijo: Sumean säädön sovellus tislauskolonnille (1995)
Toivonen, Esa: Opetus- ja tutkimuskäyttöön tarkoitettu tislauskolonni (1983)