Kyselisin, että tuleeko kirjat palauttaa siihen kirjastopisteeseen, mistä ne on lainattu, vai voiko kaikki kirjat palauttaa yhteen pisteeseen?

Kysytty

Hei! Kyselisin, että tuleeko kirjat palauttaa siihen kirjastopisteeseen, mistä ne on lainattu, vai voiko kaikki kirjat palauttaa yhteen pisteeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi palauttaa kaikki yhteen pisteeseen. Pääkaupunkiseudulla voi lainata ja palauttaa myös yli kuntarajojen. Tämä koskee HelMet-kirjastoja, siis Espoo, Helsinki, Vantaa ja Kauniainen.