Kyselin päiviä sitten koiran eliniän pidentämisrstä, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Kai se on tulossa?

Kysytty

Kyselin päiviä sitten koiran eliniän pidentämisrstä, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Kai se on tulossa?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Yleisesti ottaen koiran hyvinvointiin ja näinollen myös elinikään vaikuttavat asiat ovat rodun lisäksi: sopivasti liikuntaa ja aktiviteetteja, hyvä ravinto ja sairauksien hoito. Mitään "poppakonstia" ei valitettavasti ole olemassa.

Kysymääsi aiheeseen saat lisätietoa esimerkiksi Eläinystäväsi lääkäri-sivustolta:  https://elainystavasilaakari.fi/2015/03/koiran-pitkan-ian-salaisuus-osa-1-rotu/