Otsikko
Kyselen vanhojen ROPSin lehtien perään. En tiedä julkaistaanko kyseistä lehteä nykyään enää ollenkaan. Eli onko jossain, mahdollisesti teillä arkistoituna…

Kysytty

Kyselen vanhojen ROPSin lehtien perään. En tiedä julkaistaanko kyseistä lehteä nykyään enää ollenkaan. Eli onko jossain, mahdollisesti teillä arkistoituna vanhoja ROPSin lehtiä? Kyse on 1970-80-luvun taitteen aikana julkaistuista lehdistä. Eli osaatteko sanoa mistä kyseisiä lehtiä voisi kysellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rovaniemen kaupungikirjaston Lappi-osastolta löytyy Ropsin lehtiä vuosilta 1973-1995, ilmestynyt kerran tai kaksi vuodessa.