Kyse on mustavalko elokuvasta 60-luvulta. Kertoo aikuisen naisen ja nuoren pojan romanssista. Tapahtumat liittyvät merenrantamaisemiin. Nainen oli muistaakseni…

Kysytty

Kyse on mustavalko elokuvasta 60-luvulta. Kertoo aikuisen naisen ja nuoren pojan romanssista. Tapahtumat liittyvät merenrantamaisemiin. Nainen oli muistaakseni lomalla ja lähti sitten lopulta pois

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisillä tuntomerkeillä elokuva voisi olla Claude Autant-Laran Le Blé en herbe (Kun rakkaus kypsyy, 1953). Se on lähetetty Suomen televisiossa (YLE TV1) 31.3.1968.

Elokuvan alku näkyy DailyMotion-palvelussa. Siitä pystynee varmistamaan, onko kyseessä juuri kysyjän tarkoittama elokuva:

https://www.dailymotion.com/video/xqamoi

Ystävällisin terveisin,

Kansallisen audiovisuaalisen instituutin kirjasto