Kuvittelenko vain, vai onko penkkejä nykyään harvemmassa kuin ennen? Jos on, niin mikä tähän on syynä?

Kysytty

Kuvittelenko vain, vai onko penkkejä nykyään harvemmassa kuin ennen? Jos on, niin mikä tähän on syynä?

Vastaus

Vastattu

Yksi syy mahdolliseen penkkien harvennukseen voivat olla korona-ajan turvaväliohjeistukset. Vaikea kuitenkin sanoa tietämättä asiasta enempää.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Penkkejä on vähennetty ilkivallan vuoksi. Ainahan ne jonkun pitää sotkea tai tuhota.