Otsikko
Kuuntelin äänikirjan, mutta en muista kirjailijaa enkä kirjan nimeä. Aiheena kirjallisuuden opettaja ihastuu oppilaaseen. Heille muodostuu seksisuhde ja tyttö…

Kysytty

Kuuntelin äänikirjan, mutta en muista kirjailijaa enkä kirjan nimeä.

Aiheena kirjallisuuden opettaja ihastuu oppilaaseen. Heille muodostuu seksisuhde ja tyttö muuttaa opiskelujen ajaksi opettajan luokse.
Heistä tulee viimein tyttö/poikaystävät.
Lopussa kerrotaan kun he ovat jo naimisissa

E-kirja on miehen lukemana.
Kirjan kannessa on päähenkilöt kuvattuna ylhäältäpäin makuuasennossa. Ovat päät vierekkäin ja jalat eri suuntaan.
Muistaakseni Kirjan kansi oli keltainen. Tai ainakin äänikirjassa.
Ellipsin kautta kuuntelin Kirjan Lumme kirjastoista.

Osaisitko kertoa mikä kirja kyseessä? Kyseessä siis äänikirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega ehdotti kirjaa Virpi Hämeen-Anttilan Suden vuosi. Sen äänikirjaversiossa lukija taitaa tosin olla nainen, ja kannessa ei ole makaavaa pariskuntaa, mutta se on keltainen.

Toinen ehdotus: Geir Gulliksen: Kertomus eräästä avioliitosta. Tässä on kansikuvassa mies ja nainen ylhäältäpäin makuuasennossa, päät eri suuntiin. Sisällöstä en muista kuin avioliiton...