Otsikko
Kuulun 2013-14 Radio Deiltä usein aamuisin surumielisen laulun, jonka sanoissa oli näin: ”Kaksi poikaa antoi Luoja, mutta otti kolmannen”… Ja se tarina alkaa…

Kysytty

Kuulun 2013-14 Radio Deiltä usein aamuisin surumielisen laulun, jonka sanoissa oli näin:
”Kaksi poikaa antoi Luoja, mutta otti kolmannen”…
Ja se tarina alkaa jotenkin niin, että (iäkäs) isä käy verkoilla ja laulu loppuu siihen, että hän ripustaa verkot rantavajan tai aitan seinälle ja luovuttaa muistonsakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on Juha Tapion säveltämä ja sanoittama "Kalastaja", jonka on levyttänyt Hanna Ekola. Laulu alkaa: "Käy vene kohti rantaa".