Otsikko
Kuulin laulun vasta muutama päivä sitten. Lähteenä on radio ja kanava ei tiedossa. Laulussa henkilö kuvaa itseään istumassa rannalla ollen kuin tyhjä kuori.

Kysytty

Kuulin laulun vasta muutama päivä sitten. Lähteenä on radio ja kanava ei tiedossa. Laulussa henkilö kuvaa itseään istumassa rannalla ollen kuin tyhjä kuori.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti löytäneet tätä laulua. Tunnistaisiko joku lukijoistamme sen?