Kuulin jostain, että tällä viikolla kirjastossamme Kirkkonummella olisi Peppi Pitkätossun vierailuja ihan pienille lapsille. En löydä mistään lisää infoa,…

Kysytty

Kuulin jostain, että tällä viikolla kirjastossamme Kirkkonummella olisi Peppi Pitkätossun vierailuja ihan pienille lapsille. En löydä mistään lisää infoa, saisinkohan tätä kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marraskuussa on pääkirjastossa useampiakin Pepin 60-vuotissyntymäpäiväjuhlia. Niihin on kutsuttu 4-6-vuotiaita tarharyhmittäin. Tilaisuudet ovat täynnä, mistä syystä emme ole mainostaneet tätä tapahtumaa. Jos on kyseessä yksittäinen lapsi, hän mahtuu ryhmän jatkoksi joku kerta. Suomenkieliset Peppi-juhlat ovat: ke 9.11., to 10.11., ke 16.11 ja to 17.11. Kaikkina näinä päivinä on kaksi tilaisuutta, aloitusajat klo 9.15 ja 10.15; kesto noin 45 min. Paikkana lastenosaston satutila. Tervetuloa.