Kupittaan Saven seinälautasessa on signeraus SU, kuka tuo henkilö mahtaa olla ? Mikä mahtaa olla seinälautasen arvo ?

Kysytty

Kupittaan Saven seinälautasessa on signeraus SU, kuka tuo henkilö mahtaa olla ?
Mikä mahtaa olla seinälautasen arvo ?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kyseistä signeerausta ei löytynyt. Katsoin Signaturer.se - Porslins- och Keramikstämplar -sivustolta sekä teoksesta Salakari & Kalha: "Keräilijän aarteet - Kupittaan Savi" (WSOY, 2011). Kirjassa mainitaankin, että tehtaan puumerkeistä ei ole kattavia luetteloita.

Voit koettaa etsiä tietoa Googlen kuvahaulla. Liitteeksi laittamaasi kuva ei tuottanut tulosta, mutta ota kuva lautasen kuvapuolelta ja etsi sillä, jospa silloin onnistuisi. Hinta-arviota voi kysellä vanhojen tavaroiden kaupasta tai huutokauppakamareilta.