Kun Hakunilan kirjasto menee heinäkuuksi kiinni niin kysyn ,paljonko on myöhästymismaksu per kirja ja päivä.

Kysytty

Kun Hakunilan kirjasto menee heinäkuuksi kiinni niin kysyn ,paljonko on myöhästymismaksu per kirja ja päivä.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Myöhästymismaksu on 20 snt vuorokaudelta ja maksimissaan 6 euroa kirjalta tai muusta aineistosta. Lainat voit uusia Helmet.fissä omissa tiedoissasi. Voit myös palauttaa lainasi mihin tahansa Helmet-kirjastoon; tarkista kuitenkin kesän aukioloajat..