Otsikko
Kuka suomalainen valokuvataiteilija on tehnyt töitä, joissa pilvenhattara on asetettu erilaisiin luontomaisemiin? Jos tätä tietoa ei näin löydy, mistä tätä…

Kysytty

Kuka suomalainen valokuvataiteilija on tehnyt töitä, joissa pilvenhattara on asetettu erilaisiin luontomaisemiin? Jos tätä tietoa ei näin löydy, mistä tätä kannattaisi lähteä kysymään kera valokuva-aineiston?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen, että lähet kysymyksesi Kysy museolta -verkkotietopalveluun. Valokuvataiteen museo on mukana palvelussa ja vastaa sitä kautta valokuvia koskeviin kysymyksiin.

https://www.kysymuseolta.fi/valokuvataiteenmuseo/