Otsikko
Kuka sanoi Tuntemattomassa sotilaassa: Ne jyrää meitin. Pojaat!

Kysytty

Kuka sanoi Tuntemattomassa sotilaassa: Ne jyrää meitin. Pojaat!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Huutajan nimi ei käy ilmi kohtauksesta:

"Koskela ohitti ampuvia miehiä, jotka hermostuneina syytivät tulta vaunuihin, mikä tietenkin oli turhaa. Joku kuoli panssarivaunun kranaatista, ja lähistöltä kuului hätääntynyt huuto:
- Ne jyrää meitin. Pojaat! Ne jyrää meitin ...
- Paikoillanne! Ei ne mitään jyrää. Siellä on miinoitus.
Koskela huusi niin kovaa kuin jaksoi --"

43 ääntä

Kommentit

...
Minä vaikenen nyt tästä asiasta. Jos joku tietää tai järjestää vedonlyöntiä aiheesta, milloin huoneistokohtaiset vesimittarit tulevat EU-pakollisiksi, niin voisin osallistua siihen … ne tulee ja ne jyrää meitin …
...