Otsikko
Kuka päättää kirjastoihin hankittavista cd-levyistä? Voiko niihin tarjota omaansa keskitetysti vai vain joka kirjastoon erikseen? Kiitos.

Kysytty

Hei!
Kuka päättää kirjastoihin hankittavista cd-levyistä?
Voiko niihin tarjota omaansa keskitetysti vai vain joka kirjastoon erikseen?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston yksiköt päättävät omasta kokoelmastaan. Vaikka valinta onkin hajautettu eri kirjastoihin, hankinta on keskitetty. Siksi, jos haluat tarjota kirjastoon aineistoa, sinun kannattaa ottaa yhteyttä Hankinta- ja luettelointitoimistoon, joka esittelee tarjoamaasi aineistoa kirjastoille. Jos kyse on musiikkiäänitteistä, voit ottaa yhteyttä Päivi Uosukaiseen (paivi.uosukainen(at)hel.fi). Jos kyse on muusta AV-aineistosta, voit ottaa yhteyttä Anna-Maija Mäki-Fräntiin (anna-maija.maki-franti(at)hel.fi.