Kuka on toimittanut teoksen nimeltä Eero Järnefelt ja venäläinen realismi? Teos sisältää sekä esseitä taiteilijasta että kuvia hänen ja venäläisten mestareiden…

Kysytty

Kuka on toimittanut teoksen nimeltä Eero Järnefelt ja venäläinen realismi? Teos sisältää sekä esseitä taiteilijasta että kuvia hänen ja venäläisten mestareiden taiteesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eero Järnefelt & venäläinen realismi-kirja on Taidekeskus Retretin näyttelyjulkaisu vuodelta 2007, sen toimittaja on Ilkka Karttunen.