Kuka on suurlähettiläs Pasi Rutasen vaimo ja mikä on hänen ammattinsa tai arvonsa.

Kysytty

Kuka on suurlähettiläs Pasi Rutasen vaimo ja mikä on hänen ammattinsa tai arvonsa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ulkoasiainhallinnon Matrikkelin mukaan suurlähettiläs Pasi Rutasen vaimo vuodesta 1982 on toimittaja, BA Lynn Dolores Green. Ensimmäisen vaimon nimi on Ritva Tuulikki Jäppinen.