Otsikko
Kuka on kirjoittanut tietokokoelman sivustollenne Risto Isomäestä? Teen hänestä koulutyötä ja en löydä tekijää

Kysytty

Kuka on kirjoittanut tietokokoelman sivustollenne Risto Isomäestä?
Teen hänestä koulutyötä ja en löydä tekijää

Vastaus

Vastattu

Kun viittaat Kirjasammon sisältöön lähteenä, anna lähteeksi Kirjasampo ja tuo linkki, jossa tiedot ovat, https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175947712112. Jos haluat mainita Kirjasammon julkaisijan, se on Kirjastot.fi. Tarkoititko tätä?