Kuka on kirjoittanut kirjan, joka käsittelee seitsemää kuoleman syntiä?

Kysytty

Kuka on kirjoittanut kirjan, joka käsittelee seitsemää kuoleman syntiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seitsemän kuolemansyntiä ovat katolisen kirkon pääsyntejä. Näistä synneistä on kirjoittanut Dante runoelmassaan Jumalainen näytelmä. Seitsemän kuolemansyntiä ovat pahimmassa laskevassa järjestyksessä ylpeys, kateus, viha, laiskuus, ahneus, ylensyönti ja himo.