Kuka on kirjoittanut Eestiläisen kirjan, Neuvostoaika ja Eesti ihmine. Alkuperäisteos Noukoguaeg ja Eesti inimine. Muistan kirjailijan nimen Enno, kas on oikea

Kysytty

Kuka on kirjoittanut Eestiläisen kirjan, Neuvostoaika ja Eesti ihmine.
Alkuperäisteos Noukoguaeg ja Eesti inimine.
Muistan kirjailijan nimen Enno, kas on oikea

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan kirjaa Neuvosto-Viron arkipäivää (2006), jonka on toimittanut Enno Tammer. Alkuteos on Nõukogude aeg ja inimene (2004).