Kuka on kirjan Vili Voipio kirjailia? ja löytyykö hänestä suomalaista tietoa? ja mikä kirjailia olisi sellainen joka olisi kirjoittanut jotain sarjaa jossa…

Kysytty

Kuka on kirjan Vili Voipio kirjailia? ja löytyykö hänestä suomalaista tietoa? ja mikä kirjailia olisi sellainen joka olisi kirjoittanut jotain sarjaa jossa olisi yli viisi kirjaa kun koulussa pitää tehdä esitelmä ja siihen pitää esitellä kirjailijan neljä tekemää kirjaa ja kirjailijast tietoo.......

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirsti Kuronen on kirjoittanut Vili Voipio- kirjat. Hänestä ei löydy kirjoista tietoja, mutta kustantajan sivuilta löytyy jonkin verran. Voit varata itsellesi internet-ajan vaikka täältä kirjastosta ja voimme auttaa sinua löytämään tuon tiedon.
Toiseen kysymykseesi: on useita sarjoja,joiden kirjailijat ovat kirjoittaneet yli viisi kirjaa. Voit tulla itse paikan päälle ja löytää sinua miellyttävän sarjan/kirjailijan.
Löytämisen iloa sinulle!