Otsikko
Kuka omistaa Sastamalan Kiikassa sijaitsevan Ruotsilan kartanon ja missä käyttötarkoituksessa päärakennus on nykyisellään?

Kysytty

Kuka omistaa Sastamalan Kiikassa sijaitsevan Ruotsilan kartanon ja missä käyttötarkoituksessa päärakennus on nykyisellään?

Vastaus

Vastattu

Sastamalan kirjastosta kerrottiin, että Ruotsilan kartano on tällä hetkellä yksityiskotina. Omistajasta ei löytynyt julkista tietoa.