Kuka esittää Nelosella pyörineen keihäsmatkat sarjan tunnarin? Epäilen itse että kyseessä olisi Ilkka Vainio mutta en ole täysin varma

Kysytty

Kuka esittää Nelosella pyörineen keihäsmatkat sarjan tunnarin? Epäilen itse että kyseessä olisi Ilkka Vainio mutta en ole täysin varma

Vastaus

Vastattu

Keihäsmatkat-sarjan lopputekstien mukaan sarjan tunnusmusiikin esittää Ilkka Vainio. Tunnusmusiikin alkuperäinen laulu "Varsinaiset seiväsmatkat" on Juha Vainion säveltämä ja sanoittama.