Kuinka voin saada Dedicon Photoshop sanakirjan käyttööni tai itselleni. En löydä mistään tietoa, kuink kirjat tilataan?

Kysytty

Hei, kuinka voin saada Dedicon Photoshop sanakirjan käyttööni tai itselleni. En löydä mistään tietoa, kuink kirjat tilataan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahtaisiko kyse olla Docencon Photoshop-kirjoista? Tällä kustantamolla on useita Photoshop-ohjelmistoon liittyviä kirjoja, joita voi tilata suoraan kustantan sivujen kautta (www.docendo.fi) sekä kirjakaupoista.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto