Kuinka suuri osa Helsingin väestöstä puhui äidinkielenääm suomea v. 1870?

Kysytty

Kuinka suuri osa Helsingin väestöstä puhui äidinkielenääm suomea v. 1870?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hiipivässä haamussa on kysymys kilpailusta, jossa joukkueiden tulee itse ratkaista tehtävät. Emme halua kysymyksiin vastaamalla pilata reilua kilpailua

0 ääntä

Kommentit

Tiedonhaluinen kirjastopalvelujen asiakas lukisi mielellään vastauksen sen jälkeen, kun Hiipivä haamu on jo mennyt ohi.