Kuinka suuri oli Olaus Magnuksen Historia delle Genti et della Natura delle Cose Settentrionali 1. painoksen 1565 (italiankielisen) suuruus?

Kysytty

Kuinka suuri oli Olaus Magnuksen Historia delle Genti et della Natura delle Cose Settentrionali 1. painoksen 1565 (italiankielisen) suuruus?

Vastaus

Vastattu

Kirja löytyy mm. Jyväskylän yliopiston kirjaston kokoelmista. Tässä tietoja:
https://www.finna.fi/Record/jykdok.756714

Ulkoasu: (50), 286 sivua : kuvitettu ; 32 cm
Kieli: italia
Julkaisija: In Vinegia : appresso I Giunti 1565