Kuinka pystyn katsomaan Helmetistä, mitä uusia cd-levyjä, kirjoja jne. on tullut kirjaston valikoimiin? Kun klikkaan "uutuusluettelo" ja sieltä esim. "cd-levyt…

Kysytty

Hei!

Kuinka pystyn katsomaan Helmetistä, mitä uusia cd-levyjä, kirjoja jne. on tullut kirjaston valikoimiin? Kun klikkaan "uutuusluettelo" ja sieltä esim. "cd-levyt...", en kuitenkaan pääse minnekään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
testasin juuri uutuusluettelon toimintaa omalla koneellani ja se toimi aivan niin kuin pitääkin. Ensin tulevat nidetiedot ja niitä klikkaamalla sijoituspaikat.

Voit myös etsiä uutta materiaalia esim. aihe hausta valitsemalla ensin materiaaliksi vaikka musiikin ja aiheeksi "blues". Kun saat hakutuloksen voit rajata sitä "järjestä hakutulos ilmestymisvuoden mukaan", jolloin uusimmat niteet tulevat listan alkuun.