Kuinka paljon tänä vuonna on lainattu Leena Härmän Tuittupää -teosta (sis. Pieni Tuittupää, Tuittupää ja salaperäinen Samu, Tuittupää ja pikku Totsi)? Jos…

Kysytty

Kuinka paljon tänä vuonna on lainattu Leena Härmän Tuittupää -teosta (sis. Pieni Tuittupää, Tuittupää ja salaperäinen Samu, Tuittupää ja pikku Totsi)? Jos näette, minkäikäisiä lainaajat ovat olleet, olisi se myös tärkeää tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä selviää, että teos on ollut v.2002 lainassa eri toimipisteistä kaikkiaan kolme kertaa, mutta valitettavasti tietosuojasyistä emme voi selvittää lainaajien ikärakennetta.