Kuinka paljon on pääkaupunkiseudulla lainattu Ensimmäiset ja viimeiset kiusaukset : Ukko-Paavon taival / Pentti Simojoki?

Kysytty

Kuinka paljon on pääkaupunkiseudulla lainattu Ensimmäiset ja viimeiset kiusaukset : Ukko-Paavon taival / Pentti Simojoki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkia 14 nidettä on lainattu useita kertoja. Lainaajat ovat usein myös uusineet lainansa.

Tässä ovat eri niteiden lainausluvut. Ensimmäinen luku kertoo, montako kertaa nidettä on lainattu. Suluissa oleva luku kertoo, montako kertaa lainaajat ovat uusineet lainansa.

7(3), 4(3), 5(5), 7, 6(1), 6(6), 13(16), 11(14), 8(10), 18(12), 9(3), 9(12), 8(10), 11(7)