Otsikko
Kuinka paljon keskuskirjasto Oodissa on keskimäärin kirja-aineistoa?

Kysytty

Kuinka paljon keskuskirjasto Oodissa on keskimäärin kirja-aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteillä ei ole enää omia kokoelmia, vaan kirjat kelluvat kirjastojen välillä. Logistiikkajärjestelmä ohjaa niitä tasaisesti eri kirjastoihin. Keskustakirjasto Oodissa hyllyssä olevien kirjojen määrä vaihtelee 51 000 – 56 000 kappaleen välillä.