Kuinka pääsee katsomaanverkkosivuilta onko jokin kirja kirjastossa?

Kysytty

Kuinka pääsee katsomaanverkkosivuilta onko jokin kirja kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laita osoitteeksi www.vaasa.fi/kirjasto ja valitse aukeavalta sivulta Venny- verkkokirjasto. Hae hakuehdoilla kirjaa ja jos tulokseksi tulee Kirjastossa, tarkista missä klikkaa vielä sitä niin näet, missä kirjastossa teos on paikalla. Mikäli tulokseksi tulee Lainassa, voit klikata sitä ja laittaa itsellesi varauksen. Mikäli teet varauksen, muistathan valita noutopaikan valikosta.